217044835473930
';
Jak przezwyciężyć rutynę treningową? #3 propozycje od trenerki Kasi

Dopadła Cię rutyna treningowa? Twoje ćwiczenia na siłowni to jeden wielki schemat powtarzany z tygodnia na tydzień? Czas zaktualizować swój plan treningowy i zyskać trochę świeżości, angażując zupełnie inne partie mięśni.

Podziel się
Halloween’owe ciasto dyniowe

Halloween tuż tuż. W związku z tym, że dyni mamy pod dostatkiem i nie wiemy, co z nią możemy zrobić, znajdujemy praktyczne i smaczne wykorzystanie, którego koniecznie musicie spróbować! Może nie

Podziel się
#3 Fitmity: drzemka – czy warto ją stosować?

Drzemka, drzemka, drzemka. Lubicie czy nie przepadacie? Jeśli wybraliście drugą odpowiedź, to znaczy, że jak najszybciej powinniście ją zmienić. Drzemanie w ciągu dnia przynosi dużo pozytywnych skutków. Dowiedzcie się, jakich!

Podziel się
Dlaczego warto się rozciągać?

Rozciąganie nie jest ulubioną częścią treningu wielu osób. Jest to żmudna, często nudna praca na którą z reguły nie mamy już czasu. Po treningu szybko schylimy się, potrzymamy 10 s i

Podziel się
Recepta na udany trening

Kupiliśmy markowe ciuchy, posiadamy wygodne buty znanej firmy, wyposażyliśmy się miliony odżywek i suplementów. To doskonały moment by pójść na siłownię. Ale czy na pewno potrzebujemy aż tylu atrybutów do tego

Podziel się
Kontuzje – jak sobie z nimi radzić?

Trenujemy, trzymamy nienaganną technikę podczas wykonywania ćwiczeń, dbamy o regeneracje, zdrowo się odżywiamy, ale czasem przez własną głupotę lub zbieg niefortunnych zdarzeń przytrafi nam się kontuzja, albo jeszcze gorzej – ulegniemy

Podziel się
#1 Efekty Fit4Change – 20 kilogramów mniej – przemiana Pauliny

W pewnym momencie swojego życia Paulina postanowiła diametralnie zmienić swoją codzienność. Z osoby, dla której sport był zupełnie obcy, stała się pełna pasji kobietą ochoczo ćwiczącą na siłowni. Waga, która

Podziel się
Puszysty fit sernik

Pogoda nie sprzyja? Dopada Cię jesienna chandra? Mamy coś na osłodę tego ponurego czasu.  

Podziel się
Pomysł na śniadanie #1 – Omlet

Śniadanie to bardzo ważny posiłek, bo to właśnie dzięki niemu nabieramy sił na resztę dnia. Wszystkie fit poradniki mówią o tym, aby rano zjadać owsiankę, ale czy na pewno? Przedstawimy Wam

Podziel się
Battle rope pomysłem na trening funkcjonalny

Celem treningów funkcjonalnych jest ogólne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej poprzez różnego rodzaju intensywne ćwiczenia. Zobacz jakie korzyści przyniesie Ci trening funkcjonalny z wykorzystaniem lin do treningu tzw. battle rope.

Podziel się
Jaki rodzaj depilacji wybierają osoby aktywne fizycznie?

Jaki rodzaj depilacji wybierają osoby aktywne fizycznie? Dowiedz się więcej od specjalistów z Epilira.

Podziel się
Czy bezpośrednio po depilacji laserem można uprawiać sport?

Czy bezpośrednio po depilacji laserem można uprawiać sport? Zapytajmy o to ekspertów depilacji laserowej epilira.com

Podziel się
Dlaczego sportowcy mają idealnie gładkie ciała?

Dlaczego niemal wszyscy sportowcy mają idealnie gładkie ciała? W praktyce chodzi nie tylko o estetykę ani modę na kompletnie gładkie ciało. Sprawdź jak włoski lub ich brak może wpłynąć na Twoje

Podziel się
Wieloskładnikowa pożywna owsianka

Płatki owsiane, nasiona chia, owoce, sok z cytryny, miód – oto większość składników, które tworzą idealną całość. Tak, tak, posmakujcie koniecznie. 

Podziel się
Budyń z kaszy jaglanej

Budyń to doskonała przekąska na podwieczorek. Niestety, gotowe tego typu desery zawierają niepotrzebne – sztuczne kalorie. Mamy sposób, aby zrobić naturalny budyń, który dobrze smakuje i dostarcza wiele pożywnych makroskładników. 

Podziel się
Owsiane pancakes

Czas na pancake’i! Oczywiście w nieco odchudzonej wersji, bo z dodatkiem mąki owsianej i kefiru 0%. Nie ma w nich składnika, który wpłynąłby negatywnie na naszą dietę. Przekonaj się, jak

Podziel się
ABC martwego ciągu – najczęściej popełniane błędy

Martwy ciąg to fundamentalne ćwiczenie i trzeba je wykonywać pracując nad swoją sylwetką. Pozornie jest banalne w prostocie wykonania, ale czy na pewno? Nie do końca. Przyjrzyjmy się na co

Podziel się
Detox koktajlowy receptą na dobrą formę

Detox koktajlowy to nie tylko pyszna bomba witaminowa, która wpływa dobroczynnie na zdrowie i samopoczucie. To również naturalna dawka energii, która pozwala skutecznie dbać o linię, a do tego wspaniale gasi pragnienie

Podziel się
Krucha tarta z owocami

Bez cukru, bez glutenu, bez sensu. Ciasto, którego przepis znajdziecie poniżej na pewno takie nie jest i zasmakuje każdemu, kto lubi owoce. Połączenie musu owocowego z kruchym ciastem oraz owocami

Podziel się
ABC pośladków – trening a siedzący tryb życia

W tym artykule kilka słów o pośladkach. Dlaczego, są tak ważne i jakie oddziaływanie na nie, ma siedzący tryb życia. Typowe problemy osób przesiadujących 8h dziennie przed komputerem można bardzo

Podziel się
Muffiny z mrożonymi owocami

Macie ochotę na babeczkę? Jasne – każdy ma! Zwłaszcza, gdy pysznie wygląda i tak pięknie pachnie. Znacie to? Po co więc się ograniczać. Wystarczy zamienić kilka składników i rozkoszować się smakiem bez

Podziel się
ABC rollowania – czyli do czego służy ten wałek na siłowni

Będąc ostatnio na siłowni na pewno zastanawiałeś się do czego służy piankowy wałek, który coraz częściej jest używany przez osoby z otoczenia? Postaramy się wyjaśnić, dlaczego warto z niego korzystać i

Podziel się
Kakaowe kulki mocy

Do pracy, na trening, do szkoły, na spacer – możesz je zabrać po prostu wszędzie! Ta pyszna przekąska nie dość, że świetnie wygląda i smakuje, to jest wykonana ze zdrowych

Podziel się
Ciastka kokosowe bez mąki

Nie ma nic lepszego jak słodkie ciastko do kawy. A co powiecie na to, aby to ciastko było zdrowie i nie będziecie musieli go sobie odmawiać zaburzając jednocześnie codzienny rytuał?

Podziel się
ABC grillownia – czyli jak zdrowo przeżyć sezon grillowy

Sezon grillowy w pełni. Zapewne każdy z nas marzy o tym, aby w wolny weekend pojechać na działkę czy nad jezioro i rozkoszować się słońcem zajadając przy tym smaczne dania z

Podziel się
Fasolowe brownie bez cukru

W internecie jest wiele fit przepisów słynnego przepisu jakim jest BROWNIE. Nasz nie zawiera nawet łyżki cukru, a cały słodki smak zawdzięcza małej ilości ksylitolu. Nie lubisz fasoli? Nic nie

Podziel się
Bezglutenowy chlebek z mąki gryczanej

Jak wiadomo tradycyjny, pszenny chleb nie jest zbyt zdrowy. Niestety w sklepach ciężko znaleźć odpowiedni zamiennik. Co zrobić w takiej sytuacji? Możemy taki upiec! Chleb z podanego przepisu nie zawiera mąki pszennej, ale wykorzystuje mąkę gryczaną, która

Podziel się
Pierwsze kroki z Fit4Change

Idąc pierwszy raz na siłownię dręczy nas bardzo dużo pytań i wątpliwości. Jak to będzie? Co powiedzą ludzie? Czy dam radę? Jak ćwiczyć, skoro ja się w ogóle na tym nie znam?

Podziel się

W lustro patrzysz z dezaprobatą, przestajesz mieścić się w swoje spodnie lub po prostu czujesz, że nadszedł moment, aby coś w swoim życiu zmienić. Wtedy rozpoczynasz wielką, fascynującą przygodę ze

Podziel się
5 korzyści płynących z picia wody kokosowej

Pijecie wodę kokosową? A może powinniście! Co tak naprawdę daje nam picie tego specyfiku? Odpowiedzi znajdziecie poniżej. 

Podziel się
Truskawkowe ciasto

Rozsmakuj się w truskawkach! Szaleństwo truskawkowe w pełni, dlatego wykorzystajcie je na sezonowe ciasto. Doskonałym składnikiem ciasta jest odżywka białkowa, która jest obowiązkowa przy intensywnym treningu na siłowni. Nie zwlekaj, bo sezon truskawkowy szybko

Podziel się
Smaczne lody jogurtowo bananowe w wersji FIT

Za oknem lato, a jak lato to czas na lody! 2 zdrowe składniki i równie zdrowe opcjonalne dodatki. Aż grzech się nie skusić. W porównaniu do tradycyjnych lodów ogromną zaletą fit

Podziel się
#2 Fitmity: Od robienia przysiadów będą bolały mnie kolana

Każdemu z nas zdarzało się, że trenerzy mieli odmienne zdanie na temat techniki wykonywania przysiadów. Te z pozoru proste ćwiczenie w rzeczywistości jest jednak bardzo skomplikowane i wykonywane nieprawidłowo może być

Podziel się
Stymulanty przed treningiem – brać czy lepiej odpuścić?

Suplementy przed treningowe – jak wpływają na organizm i czy warto je stosować.

Podziel się
Smoothie kakaowo bananowe

Smaczne i zdrowe smoothie kakaowe. Czas przygotowania to kilka minut, a koktajl ten jest znakomitą opcją w upalne dni. Uprzedzamy – zróbcie podwójną porcję, bo na jednej na pewno się nie

Podziel się
Pyszne gofry białkowe

Znudziły Ci się omlety? A może po prostu masz ochotę na gofra? Mamy dla Ciebie fit alternatywę, dzięki której nie będziesz się musiał martwić o puste kalorie. 5 składników – tylko

Podziel się
#1 Fitmity: Nie ćwiczę na siłowni, ponieważ nie chce wyglądać jak mężczyzna

Kobieto/dziewczyno chcesz mieć ładnie wymodelowane ciało? Zacznij ćwiczyć siłowo! Godziny spędzone na bieżni czy orbitreku w końcu się znudzą i nie przyniosą takich efektów jak trening siłowy. Przeczytaj, co może

Podziel się
Dieta a zdrowie psychiczne – jak sobie z tym radzić?

Ile razy obiecywałeś\aś sobie zacznę od jutra, czwartku, po weekendzie, po nowym roku? Ile razy tygodniowe prowadzenie ścisłej diety kończyło się odstępstwem od niej trwającej kilka dni? Ile razy obiecywałeś\aś sobie, że

Podziel się
Dlaczego warto trenować nogi?

Wyłączenie dolnej partii ciała z planu treningowego powoduje nieproporcjonalny rozwój sylwetki. Coraz częściej na siłowniach możemy spotkać osoby posiadające wyraźnie dużą muskulaturę tylko w górnej części ciała. Pierwszoplanowe rolę odgrywa

Podziel się
5 zalet treningu CORE (trening mięśni głębokich)

Trening CORE to nic innego jak ćwiczenia ukierunkowane na wzmocnienie mięśni stabilizujących – zarówno nasz kręgosłup, jak i całe ciało. Mięśnie głębokie pełnią również funkcję zabezpieczającą. Jednak, aby spełniały swoją rolę, jak

Podziel się
5 właściwości buraków w codziennej diecie

Jakie są korzyści ze stosowania buraka w swojej diecie? 100 g buraka to tylko 38 kcal! Burak znany jest w Polsce od połowy XV wieku. Należy do grupy warzyw najpopularniejszych pod

Podziel się
ABC techniki – Przysiad bułgarski

Przysiad bułgarski to ćwiczenie silnie angażujące mięśnie dolnej partii ciała. Znakomite dla osób chcących poprawić swoją koordynacje oraz równowagę ciała, które z różnych przyczyn nie mogą wykonywać klasycznych przysiadów lub

Podziel się

Trener Fit4Change – Piotrek, przedstawia wam przepis na pyszne naleśniki gryczane z nadzieniem jabłkowo – cynamonowym oraz egzotyczny shake, pełen witamin. Całość nie zajmie wam więcej niż 20 min. Do dzieła!

Podziel się
Fit ptasie mleczko

Fit ptasie mleczko to doskonała propozycja dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na duże odstępstwa od diety. Składniki, które zostały użyte do tego przepisu nie zaburzą naszych postępów i

Podziel się
Sernik w wersji fit

Kto nie lubi serniczka? A do tego, kiedy można jeść bez wyrzutów – smakuje jeszcze lepiej! Monika, trenerka Fit4Change chciałaby podzielić się z Wami jej sekretnym przepisem, z którym życie

Podziel się

W dzisiejszej odsłonie fit kuchni Magdy pomysł na odżywcze, pełnowartościowe śniadanie lub lunch 🙂 Zacznę od tego, iż wartość odżywczą każdy indywidualnie dobiera pod swoje zapotrzebowanie, przy czym jeśli potrafimy

Podziel się

Trening obwodowy na siłowni stanowi podstawę planu treningowego osób początkujących, ale także jest doskonałym sposobem na to, aby do takiego treningu powrócić. Trenując siłowo trzeba się przygotować, ponieważ od tego

Podziel się

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWY TRENING!